19:e januari 2012 Torsdag

God morgon :(




Usch när jag vaknade i morse och skulle klä på mig så började det bubbla och ha sig i magen vet inte vad som hände men några sekunder senare var jag tvungen att kuta in på toa för att spy :O
Allvarligt har inte mått dåligt dom senaste dagarna har bara vart lite trött i kroppen men detta kom som en chock!
Det värsta är ju att jag vill bara sova dessutom.
Har ju inte ätit på hela dagen heller så.
Vågar inte riktigt :(
Som tur är så har jag Turbo liggandes bredvid mig här i sängen :)
Världens bästa tröst!
Älsklingen kommer väl hem snart hoppas jag visserligen vill jag inte att han blir smittad eller något sånt så som tur är så kommer han bara vara hemma någon enstaka timme för sedan ska hantill jobbet ikväll igen för möte.

Jag som skulle ha haft visning idag/kväll måste kontakta mäklaren och säga som det är :(
TYPISKT det var ju på en timme så hade fått 316 spänn för det :O :(
Bläää!

Nej hörrni ska lägga ifrån mig datorn en stund nu och vila och sedan ringa ett samtal.

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: emelie carlsson

krya på dig! :)

2012-01-19 @ 14:24:39
URL: http://emelieccarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0