20:e januari 2012 Fredag

God morgon!




Vaknade för kanske en halvtimme sen.
När man är magsjuk så blir man ju så otroligt trött eftersom man inte får i sig tillräckligt med näring.
Och jag skojjar inte när jag säger detta men under dessa dagar har jag säkert rasat 3 kilo.
Min kropp är seriöst så att jag rasar i vikt när jag har magsjuka :O
Helt sjukt!

Ja jag har ju inte direkt några planer för idag eftersom jag mår som jag mår :/
Älsklingen skulle bara fixa något med ratten i audin efter att han gjorde en framvagnsinställning på den igår.
Så han kommer nog hem tidigare idag.

Får se om jag lyckas få i mig lite mer mat idag eller om det kommer upp igen.
Har hittils klarat mig, men å andra sidan så har jag inte ätit något heller så man vet aldrig.

Nej men usch måste rycka upp mig det är ju fredag.
Inga sura miner idag.

Vad har ni för er idag då? :)
Puss:love:


Kommentarer
Postat av: Denice

Vilken fin bild :) <3

2012-01-23 @ 23:17:39
URL: http://denice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0