22:a Januari 2012 Söndag

God morgon :)



Första morgonen nu sen jag blev magsjuk som jag mår bra och som jag inte mår illa :O
Och nej jag är inte gravid så det är inte därför jag mår illa.
Vet inte vart jag har fått magsjukan ifrån heller eftersom ingen runt om mig ligger magsjuk.

Men men det går över snart hoppas vi. Just nu mår jag ju super så :)
Älsklingen är och meckar med pappsen så dom kanske hämtar upp mig sen när det är lunch.
Det vi gjorde igår är fortfarande lite hemligt.
Jag frågade älsklingen när jag kunde lägga ut det här men han vill överraska folk först om det blir så som han hade tänkt :)

Det är bara att vänta och se ;)

Nu ska jag ta och dricka lite kaffe innan dom hämtar upp mig.

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0