23:e Januari 2012 Måndag

God eftermiddag :)




Har kommit hem för ett tag sen då jag tagit ett extra pass hos en kund som jag inte kunde ta i fredags.
Gick super bra som vanligt.
Nu sitter jag hemma och väntar på att slamgubbarna ska komma och fixa i köket.
Litar ju inte på att någon kommer hit med en huvudnyckel, dom kan ju lika gärna kika runt och rota bland saker.
Vem vet??
Därför är jag då hemma idag för att kolla så allt går som det ska :)
Hihi!
Älsklingen åkte för ett tag sen, en timme eller så :)
Men men jag överlever väl detta.
Tror dom inte är så farliga.

Ja resten av dagen ska jag bara ta det lugnt och fixa med lite småjobb och lite samtal hit och dit ;)
Så denna dag blir nog fullt upp :)

Nej nu ska jag ta och fixa mig en rykande kopp kaffe och sedan skicka ut lite inbjudningar :)
Nu är det bara 18 dagar kvar ;)
Wiiiiiiie!

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0