26:e Januari 2012 Torsdag

God eftermiddag :)




Blev hemma idag eftersom min mage har typ krampat hela natten så har inte fått någon full sömn precis :(
Men som tur är så kunde jag flytta dagens kunder till måndag då jag egentligen ska vara ledig.
På så sätt så går jag inte miste om några pengar :)
Smart va?

Halv 12 kom Turbo in och stor tjöt.
Då tyckte han tydligen att jag hade sovit på tok för länge.
Och gissa vem som ligger och snarkar just nu??
Jo Turbo :O
Undrar om jag ska springa runt och hoppa upp på saker samt skrika åt honom så han inte kan sova ;)
Det borde ju vara rättvist eller hur?

Ja, idag då så har jag inte direkt planerat något, bara ta det lugnt och vila lite.
Kanske ska vara duktig och ta ut diskmaskinen och lägga in det skitiga?

Så jag gör någon nytta :D

Vad har ni för er annars idag?:love:
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0