28:e Januari 2012 Lördag

God morgon :)




Vaknade runt halv tolv idag och det känns i skallen just nu kan jag säga :O
Var en sväng bort till nyby och såg lite rally igår kväll :D
Skit kul men det var sviiiiiiin kallt.

Träffade Pettsson där och sabrina och pettssons mamma så vi hade lite sällskap medans vi kolla :)
Ska till dom på söndag och hälsa på en stund.

Idag så har vi inga direkta planer. Jonas ska mecka och ville ha mig med nu efter lunch men jag har saker att göra så det blir inget sånt för min del.
Måste plocka ihop lite saker här hemma dessutom slänga mig i duschen.
Så får se sen när han kommer hem efter om vi sticker iväg på något eller vad vi gör ;)

Ska ta och se hur det går för dom nu :)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Elin - lev farligt, dö ung. Kom till helvetet som kung

Hej, superfin blogg!

Har ett supererbjudande på bloggen just nu!



Allt du behöver göra är att klicka 3 ggr och få en länk i mig blogg och tips till en sida där du tjänar snabba cash!



Såhär bär du dig åt.



1. Gå in på min blogg, www.nattstad.se/elinjosefiine .



2. Klicka på "HÄR" i senaste inlägget "ni som vill ha en länk!"



3. Du kommer då in på min gamla blogg i en ny flik.

Då klickar du på annonsen längst upp på sidan.

Funkar det inte (du kommer inte vidare) skriver du bara om xbitchen.blogg.se och klickar igen!



4. bao chicka wow-wow, nu har du förtjänat en länk!

Komentera inlägget är länken fanns att du klickat och din blogg dyker upp i nästa inlägg som skrivs! Och glöm INTE (!!) din bloggadress i själva komentaren!

2012-01-28 @ 16:34:33
URL: http://nattstad.se/elinjosefiine
Postat av: carolin

snygg tröja, vart har du hittat den ? :)

2012-01-30 @ 17:42:22
URL: http://backlundcarolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0