3:e januari 2012 Tisdag

God morgon :)




Har inte nyligen vaknat. Har faktiskt vart till en kund nu på morgonen men det var som jag trodde inte mycket alls att städa. Dammade och körde dammsugaren.
Dom är ju bortresta så då har ju ingen vart hemma.

Resten av dagen hittills har jag städat här hemma och sedan skapat en lista på alla filmer som vi har här hemma.
Istället för att sitta och plocka fram alla filmer så är det lättare att bläddra igenom häftet och kolla ;)
Smart va?
Hahah har för mycket tid över.
Dessutom så fick jag veta att jag skulle vara ledig på fredag då det är röd dag.
Trodde jag faktiskt skulle jobba då :D

Nu annars innan älsklingen kommer hem ska jag ta och avnjuta en kopp kaffe.
Sen efter lunch har vi tänkt ta en sväng till ikea för att kolla på en madrass till sängen :)
Hoppas att vi hittar en lagom billig :O

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0