Mys kväll och bilen fixad :)

Jaha då var denna dag snart avklarad då också.
Syrrans tjejkompis bil är fixad och hämtad.
Och jag och älsklingen har annars bara tagit det lugnt idag.

I morgon är det dags för jobb igen då.Ett pass men som kommer bli mycket kortare än vanligt eftersom den kunden är bortrest och inte vart hemma.
Så det enda jag kommer att behöva göra är nog att bara damma och göra golven.

Så kommer nog bli en väldigt kort dag.
Men hellre det än att vara ledig faktiskt eftersom man vill ju tjäna en liten slant iallafall.
Bra va?

Kommer nog bli en ganska lugn vecka fram till torsdag då jag har två kunder båda dagarna till fredag.
Nu tisdag och onsdag har jag bara en per dag.
Ganska så nice!

Nej nog om det nu ikväll ska vi åter igen bara ta det lugnt och se lite film.
Filmen sommaren med Göran går nämligen på 4:an klockan 9 :D
Så den kan man ju inte missa.
Har sett den bara en gång innan också så.

Ja resten av dagen i morgon annars så blir det nog inte mycket planerat heller.
Får se vad min karl tar mig ut på eftersom han jobbar tidig vecka denna vecka.
Börjar 6 och slutar 20 över 12 :) Lyckost på ett sätt iallafall.
Kanske inte är så kul att gå upp 5 :(
Hihi!

Nej hörrni jag ska ta och sätta på mig en kofta och sedan krypa tillbaka i soffan och avnjuta resten av kvällen ;)

Puss så länge:love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0