Orkar inte mer.....

Inga ord kan beskriva hur sårad och besviken jag är just nu.
Men inte lönt att skriva av sig om det här.

Kommer inte bli så mycket uppdatering idag/ikväll eftersom jag mår som jag mår just nu...

Ska nog bara ta och äta lite middag och sedan krypa upp i soffan med den person som jag älskar mest och som finns där för mig i vått och torrt :love:
Man får vara glad över dom som finns där för er och som ställer upp.


Jag har en hel del sånna och dom vet vilka dom är.

Skulle bara vilja ta en liten pause idag och försöka att inte tänka på saken mer.
Det är som det är helt enkelt!

Mitt liv annars är så bra utan det dåliga.
Försöka att tänka positivt och se frammåt är det enda jag ska göra just nu.
Att inte försöka tänka på det som är dåligt.

:love:


Kommentarer
Postat av: Fotograf Sofia Wählby

Svar: Tack du! Allt bra med dig :)

2012-01-17 @ 15:57:44
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0