10:e Juli 2012 Tisdag

Har inte uppdaterat på länge nu men har verkligen inte haft varken ork eller tid för att sitta vid datorn. Idag har jag däremot en stund över. Sitter just nu på älsklingens jobb där han ska byta katalysatorer på bilen. Innan detta idag har vi faktiskt vart på älg safari nere i morgongåva :D Det var faktiskt as kul. Roligare än vad jag hade trott :) Det var också meningen att jag skulle hem till Dalarna i morgon och till på lördag nästa vecka men älsklingen ville inte att jag ska åka och jag vill ju egentligen inte det är ju mysigare att vara hemma :) Så då stannar jag hemma istället och myser med älsklingen :) Kan ju springa och fota här hemma också ;) Ja annars så har det faktiskt inte hänt så mycket värt nämnas. Ska nu bara njuta av semester som jag nyss påbörjat ;) Får se om jag uppdaterar mer senare. Antagligen då jag laddar upp bilderna från idag på safarin ;) Puss :love: Bild på min bebis igår som kelade gärnet med älsklingen :love:


Kommentarer
Postat av: Jelin

Hej! Var gärna med i vår veckansblogg ! http://jelin.blogg.se/2012/july/veckans-blogg.html#comment

2012-07-10 @ 18:55:18
URL: http://Jelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0