12:e Juli 2012 Torsdag

Är just nu ute hos Ingemar på landet och fixar bilarna. Älsklingen sänkte audin igår och idag finjusterade han den och nu tvättar han den. Jag tog och tvättade min andra ögonsten också så nu är hon ren och fin igen. Det positiva med min bil är att när den är skitig så syns det inte så mycket, det är en sån färg så skiten smälter in i bilens färg ;) Bra va? När älsklingen har tvättat klart bilen ska vi bege oss in till stan igen och äta och sedan handla lite skitsaker och hämta upp ingredienserna hemma för att kunna göra rabarberpajen jag ska göra sen :) Mumms! Ja så ser vår dag ut än så länge :) Idag är det soligt och varmt så det är ju skönt att kunna vara på landet då. Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0