16:e juli 2012 Måndag

Jaha då var det måndag igen och en ny vecka. För oss är det början av andra veckan på semestern :) Har nyss tagit bilen och är nu på väg hem till Jenny :) Ska lämna lite grejer och såklart hälsa på lillen :) Men det roliga med denna vecka är att antagligen i morgon eller på onsdag så sticket jag och älsklingen ut och upptäcker Sveriges norra delar :) Ska försöka ta oss långt upp i landet. Har planerat att ta det så billigt som möjligt och därav sova i bilen på kvällarna. Sen ska vi ta min bil eftersom den är mest bensinsnål ;) Kommer bli dunder kul vecka. Och sen i helgen på lördag fyller min morfar år så vi ska ta och hälsa på och fira honom :) Sorry för den dåliga uppdateringen men som sagt jag har ju semester och försöka avnjuta den så mycket som det bara går ;) Det kanske är förståeligt. Nu ska jag ta och vara lite mer social mot älsklingen:love: Puss :love::love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0