23:e juli 2012 Måndag

Ja har ju som ni kanske märkt inte uppdaterat något vidare men jag och älsklingen har ju vart ute på en roadtrip i vårt vackra land Sverige :D Har haft super kul och mysigt. Vi kom som längst till Örnsköldsvik och var där en dag. Var runt i stan där käkade lite och sedan övernattade vi i bilen på kvällen. Innan vi kom fram i Örnsköldsvik så passerade vi Sundsvall och när vi körde igenom staden så blickade vi upp mot berget och såg en stor rund byggnad och kikade vad det var som stod på skylten på taket och det visade sig var ett hotell. Vi var då tvungna att gå in och kika på internet efter hotellet och hittade all information och priser och fastnade verkligen för ett av paketpriserna dom hade. En mini semester då två nätter inkluderade med 2 frukostar, 2 tre rätters middagar och två dagars fri entré till ett spa och relaxavdelning. Så efter att vi vart i Örnsköldsvik en dag så åkte vi tillbaka till Sundsvall och tillbringade resten av dom två återstående dagarna på hotellet tills vi skulle till Dalarna på lördagen. Det var verkligen grymt härligt att tillbringa några dagar där, att bara kunna slappna av ordentligt och äta gott var helt underbart. Grym semester med andra ord. Dessvärre hann vi inte vara i Dalarna särskilt länge eftersom vi hade vart ifrån turbo så länge och sedan på lördagen då vi firade morfar började älsklingen må uruselt. Fast morfar försökte hålla oss kvar så kunde vi verkligen inte det. Älsklingen mådde verkligen inge vidare, hans nacke värkte nåt så fruktansvärt och det gör att det spänner i nacken och det i sin tur gör att han mår ganska så illa och huvudvärk. Har sagt att han måste ta och komma upp det där snart. Ja så det var ju tråkigt att behöva lämna dom så tidigt som vi gjorde. Får ta och stanna längre nästa gång iallafall ;) Ja annars kom vi ju hem igår så vi har inte gjort så mycket idag kan man säga förutom att vi var upp en sväng till banken för att sätta upp ett datum med en bankman för att diskutera bolån om vi skulle vilja flytta. Vi är bara sugna på att veta vad vi då isåfall får låna. Jag fick precis veta att jag fick löneökning idag och att som det såg ut innan semester får jag fler kunder nu till hösten. Så då får jag ut mer och det ser väl bättre ut på den fronten också plus att både jag och älsklingen har fasta jobb så det borde ju vara bättre. Aja vi får se helt enkelt ;) Vi håller tummarna! Sen var vi och käkade med Ingemar och Camilla på Ikea. Sedan åkte vi en sväng till Jenny och Micke för att hälsa på dom och Elliot :D Jätte kul som vanligt :) Nu på kvällen hemma så har vi bara tagit det lugnt och jag har packat upp allt och lyckats tillslut hänga in allt i den trånga garderoben. Så hade nu tänkt att hoppa in i duschen och sedan mysa ner mig i soffan bredvid älsklingen om han inte sitter framför datorn då fortfarande ;) Nej hörrni ska försöka uppdatera snart igen för att komma ikapp dom dagar jag inte bloggat :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0