29:e Juli 2012 Söndag

God morgon :)
 
 
 
 

Ja jag hann inte uppdatera igår eller rättare sagt jag hade ingen större lust eller tid heller.
Vid halv sju var vi nere på biografen i stan för att se lite film :)
Det blev MIB 3 :D
As bra film faktiskt!
 
Den har ju vart ute sen maj på biograferna men eftersom vi inte såg den då så tog vi den nu.
Eftersom vi knalla dit så fick vi ju knalla hem igen.
Men bestämde att stanna vid O´yes för att ta en varsin öl och sedan bege oss hem.
Väl hemma satt vi och såg lite tv innan det var dags att dejta kudden ;)
 
Har dessvärre sovit as dåligt inatt men får ta igen det inatt istället :)
 
Idag har vi tänkt att vi ska bege oss ut till Ingemar för att jag ska kunna åtgärda min lilla ögonstens små skönhetsfel, som en lampa och sedan ta bort lite hjul och annat för att sedan komma åt att kunna byta ut inre styrledsdamasken sen i morgon.
Och allt ska lilla jag fixa ;)
 
Hihi vi får väl se hur detta går :)
 
Puss:love:
 
(Passa på att gosa med min lilla gris så hr på morgonen ;) )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0