2:a Juli 2012 Måndag

God morgon :)
 

Har ganska nyligen gått upp, eller ah en halvtimme sen kanske.
Sitter just nu i soffan och äter lite frulle och dricker lite kaffe så jag vaknar till lite :)
Är ju som sagt helt ledig idag och ska bara ta och njuta, samt försöka hänga in alla kläder jag har haft med mig och allt nytvättat i garderoben.
Tror det inte får plats däremot så skulle behöva rensa lite.
Usch vill inte det!
Kläder är så svårt att slänga för man tror att man ska kunna använda skiten igen sen, fast man egentligen inte har använt dom på dom senaste två åren.
Ååååh beslutsångest!
 
Söndagen uppdaterade jag inte eftersom vi var fullt upptagen med att hjälpa pappsen.
Vi skulle ju hjälpa honom med att sitta dit nya tändstift,och det gick bra men sedan ringde han medans vi var hos mormor och morfar och sa att bilen fortfarande inte gick rent och när vi då åkte hem sen så skulle han kolla på den igen och efter lite slit så trodde vi det gick en aningen bättre men då började spridarna ryka och nästan brinna, så älsklingen sa att det berodde på ett elfel någonstans och att det inte var någon idé att laga det utan det skulle vara bättre att köpa en ny bil istället.
 
Så jag,syrran och älsklingen satt och kollade på blocket efter en schysst bil som funkar och hittade en i svärdsjö som älsklingen tyckte dög bra åt han så,vi tog och köpte den och nu ska bara älsklingen fixa nytt bromsok till den och sedan hoppas att den går igenom besiktningen.
 
Nej, nu ska jag ta och dricka upp kaffet här innan det blir kallt och sedan försöka röra mig mot sovrummet och se till att ta tag i skiten där inne.
 
Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0