4 Juli 2012 Onsdag

God eftermiddag :)
 
 

Har nyligen kommit hem och har just nu placerat mig ute på balkongen för att försöka hinna med att få lite färg på benen och kroppen.
Dessvärre har inte solen hittat hit än och jag orkar inte gå ut och lägga mig i parken.
Under tiden så kan jag passa på att uppdatera lite ;)
 
Har jobbat nu på förmiddagen, två pass och (två kontor).
Det gick super bra som vanligt och detta var sista gången för dom innan semester så nu har jag bara en kvar :)
Wiiiiie!
Eftersom jag är ledig hela fredagen så ska jag verkligen njuuuuuta och sova länga hade jag tänkt ;)
Jonas jobbar ju som vanligt så ska rulla runt extra under täcken när han går upp för att jobba på fredag morgon ;)
Hihi!
Älskar att jävlas:love:
 
Idag annars har jag inga större planer får se om vi hittar på något eller om vi bara tar det lugnt här hemma.
I helgen så kommer kanske min lilla pappa hit om han får tag i en besiktningstid till bilen.
Just nu väntar han först på att bli ägare till den.
Hoppas han som sålde den har skickat in den.
Men iallafall så tror vi att det blir bakslag på handbromsen och isåfall skulle älsklingen ta och fixa det i helgen då han också ska fixa sin egna och en före detta grannes tror jag också :)
Haha bra start på semstern han får ;)
 
han jobbar och lsiter med sina bilar och jag springer runt och fotar med kameran ;)
Bra stöd va??
 
Nej, nu hörrni ska jag ta käka lite honungsmelon här och sedan försöka sola lite ;)
 
Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0