6:e Juli 2012 Fredag

God morgon :)
 
 
 

Eller ah jag vaknade runt 11 så direkt morgon är det ju inte ;)
Första dagen på semestern då :D
Fan vad härligt!
Älsklingen slutar om en halvtimme ungefär sen har han också semester.
4 veckors bara njuta och utforska sverige hade vi tänkt.
Försöka komma iväg ner till kolmården också hade vi tänkt, då med Pettsson och Sabrina om dom fortfarande är på :D
 
Kommer bli en dunder semester detta!
Första gången jag kan ta ut semester också så det känns ju lite extra skönt då.
Idag annars ska pappsen komma hit ner och hälsa på.
Däremot vet jag inte när han kommer men det visar väl sig.
Hoppas inte allt för sent bara :/
 
Nej men det blir nog bra detta.
 
Nu annars ska jag försöka plocka undan lite här hemma så det ser fint ut när pappsen kommer :)
 
Puss:love:

Kommentarer
Postat av: lovisa

Fin blogg! :)

2012-07-07 @ 12:36:31
URL: http://bloggenlovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0