Aj!

Ligger just nu i sängen och ska strax försöka sova lite. Ska upp i morgon då vi har en massa att göra. Först upp ta en dusch, sen ska vi se om vi kan få något för cykeln som jag cykla på förut innan jag köpte min nya. Sen ska min lilla gubbe till läkarn med sin nacke och efter det ska vi kolla på en grannes bil som Jonas kanske ska ha. Så vi kommer ha en hel del att göra i morgon. Får se om jag kan gå bara xD Jonas skulle skoja och lyfta upp mig tidigare idag, så han tog tag i ryggen eller snarare strax under sista revbenet, och det enda jag känner när jag vrider på mig är att det börjar göra väldigt ont och sen hör jag ett knäckande ljud vilket troligt var Jonas hand eller min. Men iallafall så fick jag väldigt ont så har mest legat i soffan för att få bukt med smärtan. Har gjort as ont att andas och gå men liggande och benen högt gick bättre. Trodde ryggontet hade blivit bättre tills nu på kvällen då det tyvärr blivit värre och dessutom har smärtan flyttat sig till bakre delen av ryggen. Innan var det vid sista revbenet på sidan. Aja vi får väl se om det är bättre i morgon vilket jag hoppas på! Har tagit en värktablett så det dämpar väl smärtan en del ;) Nej hörrni nu ska jag ta och sova eller försöka ;) Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0