10:e Juni 2012 Söndag

God eftermiddag :)






Har storstädat här hemma hela dagen så nu förtjänar vi att ta det lite lugnt :)
Allt är verkligen super fräscht här nu :D
Nice!

Turbo och jag ligger just nu inne i sovrummet på sängen och gosar samt ser lite tv :)
Har snart tvättid så ska ner och slänga in lite skit i tvättmaskinen så man har lite rent tills torsdag då vi åker :D
Längtar som fan ska jag säga er :D
Kommer bli en sån grym dag.
Har stått och gjort i ordning syrrans presenter och lite annat som vi ska ha med.
Kommer ju självklart ta med kameran och ta super många fina kort :)

Ja nu resten av dagen kommer vi inte göra så mycket mer utan bara njuta av söndagen som är kvar.
I morgon är det jobb igen som gäller.
Jag jobbar däremot inte förän vid halv 5 så innan det ska jag ta mig ner till stan för att träffa Lisa :)

Ska försöka hålla utskik efter en annan klänning än den jag har tänkt mig, men om jag inte hittar någon fin så får det bli den lilla korta gula från Nelly :)

Nej hörrni ska ta och göra mig lite kaffe nu.

Puss så länge:love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0