11:e Juni 2012 Måndag

God dag på er :)



Har setat och målat hela dagen :)
Fick någon knäpp igår att måla så tog och gjorde det idag.
Skulle ha gått på stan med Lisa idag men hon hade uppkörning idag och som hon blev godkänd på så nu har du äntligen körkortet gumman :D
Stort grattis än en gång :D!!!!!!

Ska jobba annars om 1 1/2 timme, tills dess ska jag bara ta det lugnt.
Sen ska jag och älsklingen kanske åka upp till gränby för att kolla vad han kan ha på min systers student.
Jag har föreslagit en kavaj som han redan har och sedan något snyggt under och det ska vi väl isåfall kolla efter.
Jag ska nog ta och kika en gång till om det finns något snyggt också ;)

Hoppas bara på att det blir fint väder.
Som det ser ut nu så bådar det inte gott :/
Nej ni får hålla tummarna att det vänder ;)

Nu ska jag ta och göra mig lite mer kaffe.
Man huttrar ju bara när man kollar ut genom fönstret så då passar ju lite kaffe bra in :)

Puss:love:


Så här blev tavlan förresten :)
Vad tycker ni?
Vet inte om jag ska tillägga något....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0