12:e Juni 2012 Tisdag

God (sjuka) eftermiddag :/





Usch i morse mådde jag verkligen pyton men pallra mig upp iallafall för att jag inte ville missa fler timmar.
Men när jag sedan kom dit så känner jag att allt börjar trappas upp men tänkte att "du får bita ihop"
Så jag damma,städade kök och badrum men sedan kom verkligen febern ikapp och illamåendet blev ännu värre så var tvungen att sätta mig på bussen hem igen.
Visserligen vart det några timmar iallafall så går inte back hur mycket som helst.
Sen HATAR jag verkligen att inte göra klart något så det är verkligen motigt att gå ifrån ett oklart jobb.

Men men jag har nu legat och sovit i två timmar så känner mig lite bättre men inte fullt.
Tänker däremot verkligen tvinga mig själv till att gå till dagispasset.
Vill verkligen inte förlora mer tid.
Sen blir det hem till sängen bums.
Verkligen INTE rätt tid att bli sjuk nu innan fredag.

Nej ska ta och se om det finns något mot halsbränna det börjar också härja.
Asså låter som värsta "crybaby" nej usch nog om det ska fixa lite nu och sedan vila lite till.

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: sara

Riktigt fin tjej!

2012-06-12 @ 23:38:30
URL: http://cornwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0