13:e Juni 2012 Onsdag

God eftermiddag :)






Har inte sovit något alls nästan inatt på grund av att näsan täpptes igen av allt snor haha usch vad äckligt det låter, och sedan hade jag 39.8 i feber sist jag kollade inatt vilket INTE var så positivt :(
Så i morse mådde jag mer uselt än vad jag gjorde igår vilket jag inte trodde var möjligt :O
Nu sitter jag hemma och snorar som bara den har extra mycket vatten,näsdukar,nässpray och alvedon vid sängen hahaha ser ut som ett jäkla apotek snart :D

Älsklingen åkte tidigare och jobbade idag vilket bara var tur så han inte drar på sig något istället.
Men innan han gjorde det åkte han förbi affären och handlade värktabletter och soppa.
Min finaste han är så snäll när man ligger sjuk :love:
Tack älskling du är bäst!:love::love::love:

Nu efter allt sovande och vilade så slog jag på datorn en stund och kollade runt och det slutade självklart med att jag beställde hem lite rea saker på H&M´s hemsida eller ah det var en topp som var på rea och ett par nya solglasögon som inte var på rean men kunde inte hålla mig ;)
Hihi så dessa ska dimpa ner i min brevlåda senast den 29 :)
Sitter och längtar nu redan :)


Ja lilla jag ska ju absolut inte göra mycket alls idag eller jag har ju ingen ork heller,jag har gett mig fan på ändå att jag ska jobba i morgon så det gäller att jag vilar så mycket som det bara går ;)

Vad har ni för er idag då?
Hoppas ni mår bättre än mig iallafall :)

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0