18:e Juni 2012 Måndag

God kväll :)






Vårt internet har krånglat hela dagen så har inte kunnat uppdatera något under dagen.
Men har inte gjort alltför mycket under dagen heller så.
Har jobbat två pass med dagiset och sedan har jag städat lite här hemma medans älsklingen har vart på kurs nere vid arlandastad.

Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt,duschat lite och sitter nu och ser gamla avsnitt med arga snickarn.
Ska försöka ta och göra lite te åt min lilla hals.
Har ju vart utan röst i 4 dagar nu och börjar kännas att den är smått på väg tillbaka men inte helt.
Det verkar hela tiden luta att det blir bättre mot kvällen och på morgon och eftermiddag är det lika dåligt igen xD
Kan ju säga så här,,jag låter as rolig när jag inte får fram något utan det blir ett litet pip bara.

Ja hörrni ska försöka hinna uppdatera lite mer innan läggdags om jag orkar ;)

Puss så länge:love:

En liten bild på mig och pappsen innan vi åkte till syrrans utspring på skolan :):love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0