20:e Juni 2012 Onsdag

Sorry har inte haft ork eller tid med någon uppdatering förän nu.
Igår hade jag lite jobb och sedan vart jag så trött efter.

Och idag har jag först jobbat och sedan har jag vart på stan sen 12 och shoppat med Erika ;)
Super kul men fan vad mina fötter gör ont.
Fick med mig en hel del hem däremot.
Jätte fina grejer :D
Så är super nöjd.
Erika fick med sig en hel del själv hem och till Marcus :)
Jag köpte även en t-tröja till älsklingen som blev super bra!

Nu annars tar jag det lugnt och ska snart ta och göra mig lite fil och müsli.
Kanske lite kaffe skulle sitta fint.

Puss så länge:love:

Hittade två linnen på Bikbok,ett par jeans/leggins, topp och älsklingens t-tröja på new yorker,mascara och en tub ah vad den nu heter på gina och sedan en vit söt mönstrad topp från vila och sen ett par ballerina skor, rund bulle att ha i håret och sedan hårspännen från H&M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0