24:e Juni 2012 Söndag

God morgon :)
 
 
 
 
 

Har kanske vart uppe sen 10 men har inte hunnit sätta mig framför datorn förän nu.
Har gjort mig i ordning och käkat frukost.
Idag ska vi ut till pappsen med lilla Turbo.
Ska försöka fota något fint och på Turbo om han håller sig lagom still vilket jag har svårt att tro.
Men men vi får se.
Kameran följer med iallafall.
 
Ja annars så har vi inte mycket planerat som jag sa igår.
Det blir nog en lugn söndag.
I morgon är det ju dags för jobb igen och då har jag lite andra städområden då dom flesta avdelningarna stängs av nu till sommaren.
 
Annars har jag ett pass på på morgonen så slutar först vid 12-1 tiden innan dagiset börjar.
 
Ja hörrni nu ska jag ta och fixa det sista och sedan sticker vi nog.
 
Puss så länge:love:
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

fin header:)

Svar: Tack så mycket :)
Therese

2012-06-24 @ 14:16:25
URL: http://isabellepalmgren.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0