26:e Juni Tisdag 2012

Hallå på er där ute :)
 

Har nyligen kommit hem efter dagens pass.
Har gått hur bra som helst.
Ska sen ta mig ner till dagiset och ta mitt pass där,vart lite krångligt igår med tiden som vi hade.
Jag jobbar ju bara 1,30 timme men efter vårt nya schema som vi ska gå efter gick allt snett så jag jobbade 2,5 timme istället så drog över ganska rejält.
Så vi ska ta och prata lite med chefen idag så vi kan fixa det :)
Det blir nog bra ska ni se.
 
Efter det ska jag försöka få med älsklingen ut och storhandla lite mat och sånt skit :)
Får se hur bra det går ;)
Karlar gillar tydligen inte att handla mat som jag gör xD
Tycker det är kul och mysigt att bara gå runt där inne med sin lilla handla lista, strosa runt diskarna.
Dessvärre är det inge vidare att se pengarna dras sen från kontot men men allt kan ju inte vara gratis och man måste ju äta ;)
 
Nej hörrni jag ska nu ta och duscha av mig lite är så jävla varmt efter denna dag :)
Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0