27:e Juni Onsdag 2012

Hallå där ;)
 
Hemma igen efter dagens två pass.
Två kontor idag och har nu bara dagiset kvar ikväll som alltid.
Har ju bara dagiset denna vecka och sista veckan innan semestern har jag inte dom så då är jag ledig på kvällarna.
Kommer säkert sitta och tugga på naglarna för att jag inte har något att göra, kan slå vad om det xD
 
Nej men det ska bli jätte skönt med semster nu snart så ska försöka njuta dom hela 4 veckorna jag har :)
 
Nu väl hemma så har jag inte mycket för mig.
Trodde jag hade tvättid mellan 12- 15 men tydligen var det 18-21 :D
Nice!
Då kan älsklingen hjälpa mig :)
 
Sen ska vi nog försöka städa lite här hemma innan helgen då vi hade tänkt åka upp till Falun och hjälpa farsan med sin bil som är lite halv pajj ;)
Ja, så ser våra planer ut än så länge.
Har två kunder i morgon för sista gången innan semestern så det blir lite tråkigt men ändå skönt att ta en pause i några veckor så man kan få nya krafter tills man kommer tillbaka.
 
Nej hörrni, nu ska jag ta och busa lite med Turbo innan jag sticker igen ;)
 
Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0