28:e Juni 2012 Torsdag

Hallå :)
 
 

Jaha då var mina kunder för dagen avklarade inför semstern :)
Både tråkigt men som sagt man längtar tills semestern.
Nu har jag bara dagiset kvar för dagen och sen är jag ledig fram tills i morgon halv fem :) 
Sedan börjar jag inte förän på tisdag :)
 
Lång helg med andra ord.
Då ska vi ju upp till Dalarna och nästa helg ska pappsen komma hit ner istället kanske :)
Kommer bli en bra helg ;)
 
Just nu sitter jag i soffan under en filt och myser bara.
Ska egentligen städa här hemma men jag strejkar just nu eftersom jag är på sååå dåligt humör och är nära på att slänge jonas cykel,den totalt fu*kade upp sig hela tiden idag.
För ett tag sen gnissla den som satan bara så alla vände sig om för att se vilken irriterande cykel person som kom farande, sen började bromsarna sluta fungera halvt och nu så kör bromsen emot hjulet någonstans så den låser sig, på vägen hem från min sista kund så kunde jag inte köra med cykel jä*eln så det var bara att ta tag i bakhjulet som låst sig och bära skiten hem.
KUL!!!
 
Nej fy f*n nu ska jag ta och göra lite kaffe och sedan fixa det sista innan det är dags att bege sig mot mitt näst sista pass på dagiset :)
 
Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0