29:e Juni 2012 Fredag

Vaknade kanske runt 9-halv tio idag.
Har ju vart ledig nu på förmiddagen och halva eftermiddagen, börjar snart alltså vid halv fem och innan dess ska jag hinna packa, städa, duscha och göra mig själv i ordning ;)
Har hunnit packat nu men ska ta och slänga mig i duschen nu hade jag tänkt och sedan ta och städa lite här hemma.
 
Älsklingen slutar vid 5 idag så han får slänga sig i duschen när han kommer hem och sen börja med maten tills jag kommer hem vid 6, så det bara är att äta och sedan åka :)
Vi ska ju som sagt fixa pappsen lilla bil i Falun så han kan åka med skiten igen ;)
Men det kommer nog gå bra, det är tur man har en bilmekaniker till man :D
 
Just ja sen efter vi hade vaknat och gjort oss i ordning så drog vi till biltema för att köpa mig en ny cykel :)
Eller rättare sagt jag köpte en till mig själv.
Sen tog vi den till älsklingens jobb för att sätta ihop den så jag kunde cykla hem sen :)
Den är super bra och jätte skön att åka på.
Mycket bättre än Jonas gamla skrothög som bara gick sönder hela tiden.
Just nu står den olåst på cykelparkeringen här hemma.
Får se om den blir snodd eller något men då kan dom ändå inte cykla på den ;)
Hehe!
 
Så är super nöjd över mitt köp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0