30: e Juni 2012 Lördag

Hej på er alla glada där ute i sommarvädret :)
 
Sitter här hemma hos min lilla pappa och har nyss skickat in mina timmar för juni till chefen :)
Duktiga jag!
Jonas är just nu ute och håller på att försöka fixa pappas bil.
Pappa själv är med lilla syrran och hälsar på en släkting till honom ute i pilbo nånstans.
Dom skulle väl komma tillbaka senare ikväll, vet inte när men men :)
Ska strax ut själv och se hur det går för min lilla gubbe, om han får kläm på bilen.
 
Ska ta med min nyinköpta burk med saltpastiller också ;)
Nomnom!
 
Idag annars har vi bara vart ut till mormor och morfar och hälsat på samtidigt som älsklingen bytte pappas tändstift till bilen.
Det på grund av att älsklingen verktyg inte passade till hans bil så vi fick låna morfars verktyg istället.
Så nu är iallafall tändstiften bytta men tydligen gick inte bilen helt ren ändå.
Så det är det han är ute just nu och kollar på.
 
Annars satt vi bara och pratade lite samt åt lite grillat kött med potatis och sallad :)
Fika med.
 
Ikväll så hade vi inte tänkt göra så mycket har försökt få tag på min lilla faster men utan resultat får se om hon kanske är hemma i morgon istället så vi kan hälsa på då innan vi åker hem till Uppsala igen ;)
 
Nej, jag ska nog försöka gå ut nu till min lilla gubbe och göra honom sällskap :)
 
Puss så länge så ska jag försöka komma ihåg och uppdatera senare igen ;) :love:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0