7:e Juni 2012 Torsdag

God eftermiddag(Not)






Har vart hemma nu halva dagen men ska ta mig till dagiset senare och ta det passet.
Har haft as ont i magen hela natten,typ krampat.
Tror det är för att jag fick i mig lite för mycket laktosprodukter även om jag tog tabletterna.
Inte bra!
Ibland tar dom super bra och andra gånger går det inte lika bra.
Men men att vila hjälper ju men är ganska rastlös nu så orkar nog ta mig till dagiset.
Sen ska jag bara ta det lugnt hela kvällen.
I morgon är det ju dagen före helg så har ett pass på dagen och dagiset på kvällen så det kommer nog gå bra även om magen är lite dum just nu.

Nåja har bara tagit det lugnt annars idag och det är väl bra det.
Synd att jag missade mina pass idag.
Gillar verkligen inte att vara borta och förlora timmar på jobbet, eftersom jag inte har fast lön så går man ju back för varje timme man är borta vilket inte jag gillar.

Nej usch i morgon ska jag inte vara hemma iallafall.

Vad har ni gjort annars idag då?
Puss:love:

En bild från igår på mig och älsklingen när vi var ute och gick i det fina vädret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0