Skar for life?

När Turbo och vi var ut till Ingemar förra helgen så fick ju Turbo springa runt lite som han ville fast i koppel, och när jag satt på trappan upp till dörren kom han upp och skulle ah men typ kika vad jag gjorde.
Dessvärre stod det en sopborste där uppe som jag kom åt först en gång och han blev lite halv skrajj.
Tyckte det såg jätte roligt ut så slog till borststråna en gång och han fick panik och började hoppa och verkligen försökte fly för livet.
Inte lika kul längre med andra ord,och då skulle jag försöka ta upp honom men han hade panik och rev mig tamefan överallt två stora rivmärken på överarmen och sedan vid handleden och fingret ah det var ingen vidare.
Så ah kul kommer säkert ha kvar dessa ärr for life :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0