14:e mars 2012 Onsdag

God morgon eller eftermiddag :)


Det fick bli en dag hemma idag.
Vaknade upp med seriöst den värsta huvudvärken jag haft någonsin och samtidigt mådde man as illa.
Usch!

Det var bara att meddela första kunden och förklara läget och sedan hålla tummarna att migränen skulle släppa tills jag skulle ha den andra kunden.
Men icke tre tabletter på två timmar och i ett desperat försök att ligga helt stilla i tron på att det skulle släppa fick jag tillslut ge upp och inse att det inte skulle släppa i tid till den andra kunden.
Som tur är så kunde jag flytta ena till i morgon som det ser ut nu.
Så förlorar inget kan man säga.

Det är ju bra det :)
Har fortfarande en lätt huvudvärk just nu men den känns 100 gånger bättre än vad den gjorde i morse.

Har nyss fått i mig lite kaffe och en macka.
Ska ta och ringa min älskling och höra om han kan hämta upp mig sen efter jobbet.
Skulle behöva handla lite och han vill ju aldrig handla ensam så får ta och följa med, också för att han inte ska glömma något ;)

Puss:love:

Trött tjej med huvudvärk :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0