15:e Mars 2012 Torsdag

God eftermiddag på er men inte till mig :(

Dagen började as bra, kom till min första kund och alla flöt på som vanligt.
Vart klar där och skulle till mitt extra pass hos en kund som jag egentligen skulle haft igår.
När jag börjar gå dit så känner jag en smärta långt ner i magen.
Tänker inte mer på det utan jag fortsätter knalla.
När jag väl börjar sätta igång som vanligt så slår det till igen fasst värre.
Fick stanna upp ett tag med att damma och försöka sätta mig på huk för att i hopp att det ska kännas lättare då med smärtan.
Men icke sa nicke det vart bara värre och värre.
Och ni sak veta har jag kommit till en kund då gör jag klart jobbet även om jag skulle vricka foten eller något sånt.
Jag avbryter inte ett jobb om jag verkligen inte är tvungen till det.
Och jag tänkte hela tiden att "håll igen bara ett tag till,det är bara två timmar".
Fortsatte städa och damma som vanligt trots den svåra smärtan.
Efter en halvtimme drygt gav jag verkligen upp.
Smärtan var olidlig och gick till en av tjejerna och sa att jag var verkligen ledsen men att jag försökte vara kvar så länge som möjligt iallafall.

Det var ju ingen fara för dom men jag mår alltid dåligt över mig själv och blir sjukt besviken på mig själv om jag inte slutför något ordentligt.

När jag väl kommer hem springer jag snabbt in på toan och tror kanske någonstans att det kanske blir bättre efter då men inte då.
Går ut mot vardagsrummet och sjunger försiktigt ner i soffan och vågar inte röra en fena.
Haha då kommer min underbara lilla gos katt till Turbo ut till mig och kollar på mig som "vad är det med dig då?" sedan kommer han fram långsamt och nosar på pannan på mig och slickar mig en gång och sedan gnäller han till och sedan går han :D
Han är ju bara för söt:love::love:

Det är därför jag också inte har uppdaterat något vidare idag.
Ligger fortfarande i soffan just nu med kudde och täcke.
Har knaprat några värktabletter och försökt sova lite men smärtan sitter fortfarande i ganska mycket :)

Vad har ni för er då? hoppas ni har det bättre än mig:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0