20:e mars 2012 Tisdag

Har verkligen försökt sova ut ordentligt idag.
Älsklingen tyckte jag skulle gå upp vid 8 men jag behöver ju all sömn och vila jag kan få just nu så han får faktiskt ta att gå upp själv.

Har legat och kollat på tv:n sen älsklingen åkte vid 11 kanske.
Tänkte att det kanske var bra om man kommer ut från sovrummet.

Annars idag så är smärtan lite värre idag så måste nästan ta den där morfin tabletten tillsammans med dom andra eftersom dom andra har inte hjälpt sen i morse då jag också haft ont.

Ja resten av dagen händer ju inget direkt speciellt.
Ska nog bara ta och ligga här och sen försöka ta mig in till duschen.

Nu ska jag ta och fortsätta kolla på äntligen hemma ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Sessan

Vilket vackert hår du har.

2012-03-21 @ 09:52:18
URL: http://impalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0