21:a Mars 2012 Onsdag

God morgon :)





Usch vaknade upp med världens smärta i buken och då hade jag redan tagit alvedonen och iprenen men tydligen hjälper det inte denna gång så fick ta morfin tabletten istället och hoppas nu på att det ska ge sig snart.
Kommer säker somna nu bara för det eftersom man bli så trött av dom, lite lullig också :P

Ja som sagt inga direkta planer för idag då förutom att försöka ta tag i tvätten, det måste verkligen göras så får verkligen ta det lugnt ner.

Vad har ni för er idag då?
Hoppas ni iallafall har det bättre än mig ;):love:

Ska nog ta mig upp nu och fixa lite frukost.
Så jag får något i magen om jag orkar.

Puss så länge:love:

Haha min lilla gos:love::love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0