24:e mars 2012 Lördag

God morgon :)


Egentligen vaknade jag runt kvart över 11 men har inte hunnit uppdatera förän nu ;)
Sitter och väntar på att älsklingen och Ingemar ska komma och hämta upp mig så vi kan åka och käka.
Sen ska vi handla lite skit och jag ska förbi biltema och köpa det jag vill ha :)

Sen så ska vi ut igen till pappsen så Jonas kan fortsätta med sina bilar och ah om det blir varje helg nästan då kan jag bli ganska grinig.
Jag menar visst det är ju super bra att han kan fixa dom så slipper alla andra lämna in dom men ibland har han en tendens att ta på sig en aning för många och då blir det mecka varje dag under en helg.
Ni kanske då kan förstå varför man blir lite smått grinig då ;)
Speciellt när man inte är biltokig själv :)

Nej, jag ska nog ta och hälla upp ett glas juice innan dom kommer ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0