27:e mars 2012 Tisdag

God usla morgon :(!





Många verkar sova dåligt har jag sett och hört runt om i omgivningen.
Lika jag med.
Har inte sovit många timmar alls inatt :(
Låg och vred på mig till strax efter två/ halv 3!
Helt sinnessjukt!!!

Man behöver ju sin sömn annars blir man ju senare som en levande zoombie.
Sen blir jag på taskigt humör också om jag inte fått sova som jag ska.
Hoppas det blir bättre inatt då.

Kunde ju som sagt dessutom inte somna om när Jonas gick upp i morse heller så gick upp sen självmant utan att klockan ringde vid 6.
Är as pigg just nu och hinner med gott om tid blogga lite.
Bussen går ju inte förrän kvart i 8 så ;)
Skönt ändå på ett sätt att sitta och kunna ta det lugnt över en timme.
Men jag skulle ändå vilja sova.
Vid den här tiden i normala fall ligger man och snoozar gärnet tills 7.

Ja, sen då är det ju som sagt dags att komma igång med jobbet efter en vecka som sjukskriven.
Hoppas bara magen håller med om att börja jobba igen.
Orkar inte sitta hemma en vecka till så.
Vill röra på mig och komma ut lite.

Efter jobbet idag så ska jag försöka få med mig älsklingen till coop eller ica för att köpa lite frukt.
Hihi willys är ju inge vidare alls på frukt avdelningen.
Oftast är det ruttet eller halv ruttet :(
Synd annars hade det ju vart lättare att ta sig dit själv.
Men men...

Nej jag ska ta och kika runt här innan det är dags att sticka ;)

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0