28:e Mars 2012 Onsdag

God eftermiddag :)



Är på så bra humör idag :D
Det börja med att man var så trött i morse när jag gick upp.
Fick iallafall MYCKET bättre sömn inatt än vad jag fick igår natt.
Då blev det endast 3 timmar bara nu fick jag ändå 7 timmar :D

Sedan när man kommer till första passet så blir man på så bra humör när det är så trevliga och roliga människor :D
Det gjorde min dag.
Sedan kommer man till dom andra på det sista passet och möts av trevliga och roliga människor där med :D
Så det känns som att min dag inte kan blir bättre än detta!

Nu väl hemma igen ska jag ta och fixa mig en kopp kaffe och sedan vila lite innan det är dags att ta ett till passa senare idag ;)

Ååååååh jag fick papper från skatteverket idag.
Har verkligen trott att jag ska åka på och betala tillbaka.
MEN jag fick tillbaka istället och en ganska stor summa också eller för mig är det de iallafall.
Jonas åkte på att betala mohahahaa!
Åååh vad jag älskar denna dag och alla mina underbara kunder som jag har ;) :love:
Puss på alla er goa människor där ute:love::love::love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0