29:e mars 2012 Torsdag

Herre gud vad trött jag är.
Och ändå så ska jag jobba snart igen nere på dagiset i 1,5 timme.

Sen så har jag gjort mig förtjänt av en lång sovmorgon i morgon.
Börjar inte förän halv 11 så kan verkligen ligga och dra mig så hårt som jag jobbat denna vecka ;)

Sen är det heeeeeeelg fy fan vad härligt :D
Dessvärre kommer jag inte vara hemma så mycket eftersom vi ska ut till pappsen där Jonas ska tvätta och vaxa bilarn och det ska tydligen ta hela dagen eller helgen.
:(
Aja jag kan ju då springa runt och leka med våran nya kamera hihi.
Är sugen på att ta ett super fint kort på fint och sedan göra en canvas tavla av den :)
Super fint ju.

Nej ska ta och passa på att vila lite nu och sedan bege mig ner.

Puss så länge:love:


As trött Therese ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0