2:a Mars 2012 Fredag

God morgon!





Ja denna dag började ju inge vidare :/
Har ju haft världens yrsel i skallen och då i samband med det blivit illamående.
Och idag när jag skulle upp till jobbet så gjorde jag som vanligt med att fixa mig och käkade frukost.
Sen när jag skulle gå började det gunga till ordentligt men tänkte väl inte mer på det utan gick ut.
Halvvägs till bussen gungade till igen ordentligt och då kom illamående.
Det var så nära att spy så kännde att jag inte ville riskera att åka till kunder när jag mådde sådär.

Nu känns det bättre men känner även nu när jag ligger ner att det gungar i skallen.
Inte kul men enligt chefen så går det någon form av magsjuka och influensa just nu så.

Nej nu annars så väntar jag på att älsklingen ska komma hem.
Idag kommer han lite tidigare på grund utav att han har bilen idag, för den behövdes verkligen bli tvättad :)

Nu ska jag ta och kolla min mail och sedan se om det hänger en påse på min dörr.

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0