9:e Mars 2012 Fredag

Hallå där :)


Har inte orkat uppdatera något eftersom jag inte mått bra.
Har haft svåra problem med magen.
Och har nu fått veta att det antagligen är att jag kan vara laktorintolerant.
Jippe liksom.
Jag har ju bytt mjölk och filen men nu börjar det komma tillbaka lite smått och sköterskan trodde att jag kanske börjar bli lite mer känslig mot andra saker också som typ smör.
Hennes tips var att jag skulle prova äta och dricka så lite som möjligt med mjölksocker i två veckor och sedan två dagarna den sista veckan ska jag ta och prova med vanlig mjölk igen och om det skulle visa sig att besvären kommer tillbaka så var det ganska så säkert att jag är laktosintolerant.

Inte kul detta!!
Annars idag har jag bara jobbat och sedan slängt mig i duschen.
Ikväll så ska jag och älsklingen åka upp till Dalarna eftersom min lilla pappa fyller år.
Så vi ska fira honom och sedan hälsa på lite folk :)

Nej nu ska jag ta och städa lite och sedan vila magen lite ;)

Puss så länge:love:
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0