Fin besök :)

Jonas har på sitt skit programm fifth gear så är inte direkt road över det.
Väntar på att BB ska dra igång klockan 22:00 :D
Ungefär en halvtimme kvar alltså.
Sen kom camilla över för att hälsa på så det är ju trevligt med lite fin besök så här i vardagen :)

Sen är det nog dags att försöka sova även om jag vet att det inte kommer gå sådär super bra när man sovit bort halva dagen tidigare idag.
Men men man får ju försöka.

I morgon är det ju som sagt dags för jobb igen men denna vecka blir lite skönare än vanligt jobbar på som vanligt fram till torsdag då jag har bara en kund och då slutar jag ca 11 - 11:30.
Super skönt att komma hem så tidigt.

Sen efter att jag slutat i morgon ska jag och älsklingen iväg för att fixa en bil eller ah han ska få fixa den ;)
Jag ska ta och ladda mobilen och sitta bredvid med något kul spel på iPhonen eller uppdatera bloggen extra mycket hm får se hur det blir med det ;)
Ni då? Har ni några planer för i morgon?

Puss:love:

Kolla vad snyggt tröjan sitter på ;)
I love it!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0