Jaha då var vi där igen....

Idag så fick jag svårare att andas och det gjorde fruktansvärt ont när jag går,skrattar eller vrider mig åt sidan.

Så vi fick åka till akuten igen och kolla vad det var denna gång.
Och han trodde att eftersom jag hade vätska kvar och en blödning där nere i magen så kunde han nästan konstatera att jag just nu har en blödning i magsäcken som ligger och irriterar.
Jätte kul!
Men sen fick jag åka hem igen, ska dit i morgon igen om det är som det var då eller om det blivit värre, då skulle dom på gyn få känna på magen och ta prover igen.
Men om det skulle bli ännu sämre skulle jag åka in direkt till gynakuten.

Och just nu blir det bara sämre och sämre efter att jag tagit två mackor.
Inte kul.
Hoppas det går över snart annars lär vi få åka in igen och det har jag verkligen ingen lust med.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Usch, hoppas verkligen att du kryar på dig fort! Akuten är inget kul ställe att behöva åka till, men på gyn på ackis är de himla gulliga och snälla iaf. :)

2012-03-17 @ 22:59:13
URL: http://www.annamaria-l.se
Postat av: molly

fin blogg!

2012-03-18 @ 17:40:39
URL: http://mollysvedin.devote.se
Postat av: mamma

Tessan

Passa dej för att lägga ut ditt HELA personnummer...det kan bli kapat

kramis

Mamma

2012-03-22 @ 08:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0