Kul papegoja

Efter att ha fixat lite medel till jobbet så sprnag jag in på Arken zoo så länge medans älsklingen skjussade mamma sin :)
Där köpte jag en liten söt mus som piper så fortf man rör den :D
Sen gick jag in till fåglarna dom säljer och hittade en jätte söt grän papegoja.
Stod vid buren och gär sånna där puss läten nästan och då svarar han med
"Hallå hallå" :D
Hahaha jag vart så himla chockad, var verkligen inte beredd på det xD
Sen när älsklingen kom och hämtade mig så bad jag honom att komma in och kolla på honom :D
då såklart var han tyst men sen när vi gick så började han prata något så otroligt :D
Tänkt vad kul att ha sån lite sötnos, men det kanske inte är så kul om den inte kan hålla näbben ibland ;)

(bild tagen på google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0