Magont= lugn kväll

Ja eftersom min mage fortfarande inte mår bra än så blir det en lugn kväll framför tv till Spartacus och popcorn ;)
Nomnom!
Ska försöka slänga mig i duschen nu också strax så man känner sig som en ny fräsch människa igen.
Provade att blogga med min lilla mini dator jag har, hahah när man sitter med älsklingens bärbara som är 15 tummare så blir man ju mer van med dom tangentknapparna och sen när man går över till den här lilla datorn så hittar man inga nästan, så man stavar fel hela tiden xD
Suddar mer än vad jag skriver.

Camen är däremot lite halvtaskig när det är halvmörkt i vardagsrummet.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej, grym blogg du har kram ! :D

2012-03-23 @ 19:08:09
URL: http://immyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0