10:e Maj 2012 Torsdag

Hallå på er!



Har nyligen kommit hem från gränby med Erika då vi gjorde ett varsitt hål i örat.
Hon har nämligen inte gjort i örsnibbarna så det var första gången idag för henne men det vart suuuuuper snyggt.
Jag gjorde ett tredje hål i mitt högra öra och kan säga att det gjorde en aningen ondare denna gång eftersom den sitter lite högre upp än dom andra.
Men men det är nog bättre i morgon.

Nu annars ska jag bara ta och ta det lugnt i någon timme innan det är dags att sticka iväg till jobbet igen. Ska bli kul ändå en av tjejerna som är där idag och som var där igår är alltid jätte rolig att jobba med.
Glömmer bort att man ska gå hem,utan man står och pratar i en kvart istället xD

Sen i morgon är det ju dags för helg och har bara ett pass då på morgonen vilket är super härligt!
Sen får vi se vad vi ska göra, ska försöka äta lite middag och umgås med Erika och Marcus på söndag så det blir ju skoj :)

Nej hörrni jag ska ta och fixa mig lite kaffe och sen vila örat lite ;)

Puss så länge:love:

En bild på hur mitt ena öra ser ut :)
Nu är det tre olika örhängen men ska ta och ha lika sen.
Men dom ska läka lite bättre först.
Har just nu bara äkta silver i dom två nyaste och ska ha det i ett år minst innan jag kan ta fejk.
Utifall det skulle bli en infektion, det vill man inte ha :(

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0