11:e Maj 2012 Fredag

God eftermiddag :)






Åååh hittills har denna dag vart toppen förutom regnet :)
+ man får ju inte glömma att det är fredag också ;)

Alltså leeeedig!
Eller jag har ju dagiset kvar bara men sen så är jag leeeedig!!
Älsklingen ska ju bort med jobbet ikväll för att åka gokart och gå på ölprovning.
Jag vill också göra sånna saker med jobbet :D

Jag ska bara ta det lugnt hemma och sova vet ju inte när han kommer hem sen så :)
Kanske sätter på en film och kurar ner mig i soffan med en popcornskål ;)
Men måste nog svänga förbi willys innan för att handla.
Skulle egentligen göra det nu men orkar inte xD

Ja så ser mig kväll ut för tillfället.
Man är ju trött ändå efter denna dag så det är nog bara skönt att ha en lugn kväll :)
Det kommer ju komma några händelserika helger framöver ;)

Nästa helg åker jag hem till Dalarna en sväng och helgen efter kommer min lilla syster hit och ska firas att hon tar studenten, helgen efter det så är det falukalset som jag skulle vilja åka på i Falun sen dröjer det två veckor ungefär tills det är dags att åka upp dit igen då min lilla systers studentdag är så vi kommer ha fullt upp :D
Sen är det inte långt kvar tills vi tar semester ;)

Har några kunder kvar som jag skulle behöva veta hur dom vill göra under dom veckorna.
Men men det löser sig.

Nu ska jag ta och lägga in kycklingen i ugnen så vi kan äta sen.

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0