13:e Maj 2012 Söndag

God morgon :)




(Gäsp)
Sitter i pappas bil på väg ut till Tierp för lite dragracing.
Laddad med kamera och solglasögon är jag.
Får se hur länge vi blir kvar där idag, men jag skulle nog gissa på ett par timmar iallafall :)
Senare ikväll ska vi ju ha middag så ;)
Kan inte vara kvar tills det slutar , det blir lite för sent.

Usch har knappt sovit något inatt eftersom Jonas låg halvt på min sidan och så fort han vände sig så fick jag alltid en spark på smalbenet, det skulle inte förvåna mig om jag för ett stort fet blåmärke där om några dagar.

Aja har iallafall piggnat till nu så är inte jätte trött, bara lagom hihi ;)

Vad har ni för planer för idag då? :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0