14:e Maj 2012 Måndag

God morgon :)





Har sovit underbart inatt och vaknade självmant vid halv 8 :)
Har tagit ett pass idag som jag fick flytta.
På torsdag så är man ju ledig och då jobbar vi ju inte och jag vill inte förlora något pass så då flyttade jag en av dom tills idag och nästa tills nästa måndag :)

På så sätt så förlorar man ju inga pengar ;)
Bra va?
Det kommer verkligen bli en lugn vecka för min del, halv ledig idag, jobbar som vanligt på tisdag, onsdag vet jag inte om det kanske skulle bli halv dag för dom på ett av kontoren så måste ta och ringa och höra med dom om jag skulle komma ändå, torsdag ledig, fredag ett pass bara, ska egentligen ha två men en av dom avbokade eftersom barnen skulle vara ledig och då skulle det vara fullt hus så då behövde jag inte komma.
Och sedan på kvällen efter dagispasset sticker jag till Falun :)

Ska hämta ut biljetterna innan jag åker hem från dagens förmiddags pass.
Måste komma ihåg det nu bara!!

Annars så ikväll efter passet på dagiset så ska jag ta och färga utväxten hade jag tänkt.
Behövs nu kan jag säga.
Är så less på att se den.

Ska försöka visa resultatet sen ;)
Om jag kommer ihåg!

Nu ska jag ta och fixa lite kaffe innan jag måste sticka.

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Inna

oj hjälp, rörigt det där hahaha, hoppas du får ihop det...ibland är det mkt :)

2012-05-14 @ 12:48:17
URL: http://yousayhollywoodisaywhynot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0